کار در فرانسه

کار در فرانسه رویا نیست

کار در فرانسه

کار در فرانسه رویا نیست | زندگی در فرانسه و کار در آن می تواند آرزوی هر کدامک از ما باشد. ذوق قدم زدن در خیابان های این کشور و آشنایی با فرهنگ فرانسه خالی از لطف نیست. حضور در کشوری که سراسر عشق و عاطفه است، کشوری که زبان آن به زبان عشق شناخته می شود. فرض کنید که در چنین کشوری صاحب کار و زندگی شوید، تشکیل خانواده دهید و با زبان آنان آشنایی پیدا کنید. لذت مطالعه آثار و کتبی که به این زبان گردآوری شده قطعا شما را به وجد می آورد. چنانچه آنچه مطالعه کردید می تواند رویای مشترک بین من و شما باشد تا پایان این مقاله با من همراه باشید تا در مورد این کشور اطلاعات بیشتری به دست آورید و با روش های مهاجرت کاری به این کشور آشنا شوید.

قطعا حرکت در مسیری مشخص نیاز به عزمی راسخ دارد. اگر به دنبال این هستید که به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید بایستی سختی مسیر را به جان خریده و در این راه تا می توانید تلاش کنید. قطعا لذت رسیدن به اهداف شادی بی اندازه ای را برای شما فراهم می کند که تمامی سختی هایی که متحمل شده اید را به فراموشی خواهید سپرد. با توجه به سطح کیفیت زندگی در فرانسه و البته خدمات و آرامشی که در این کشور موجود است، ارزش این را دارد که برای رفتن به آن کمی از آسایش فعلی مان کم کنیم و تا زمان رسیدن به هدف صبر پیشه کنیم.

زندگی در کشور بی نظیر فرانسه به معنای یک تفریح بی پایان است. باور کنید حتی افرادی که در این کشور زندگی می کنند فرصت پیدا نکرده اند که از تمامی مکان های دیدنی این کشور بازدید کنند و چه بسا مکان هایی که تا پایان عمر خود نیز موفق به دیدن آن ها نشوند. از پاریس و نیس گرفته تا مارسی و تولوز همه و همه شهرهای پرطرفدار و زیبایی که در این کشور هستند خود به تنهایی زمان زیادی را برای بازدید از آن نیاز دارد. چشم اندازهای طبیعی واقع در فرانسه همچون رشته کوه های آلپ می تواند برای افرادی که عاشق طبیعت و کوهنوردی هستند تجربه ای بیش از اندازه لذت بخش و تکرار نشدنی باشد.

مساحت این کشور چیزی حدود ۶۴۳ کیلومتر مربع می باشد و به عنوان بزرگ ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا شناخته می شود. همچنین به عنوان سومین کشور بزرگ قاره اروپا به حساب میاد. سوئیس، ایتالیا و آلمان به عنوان همسایگان این کشور شناخته می شوند. فرانسه یکی از متنوع ترین آب و هواها را به خود اختصاص داده، لذا هر شخصی می تواند خود را به آب و هوای موجود وفق دهد.
در فرانسه شاهد مناظر طبیعی بسیاری از کوهستان گرفته تا دشت، ساحل و جنگل خواهیم بود.

جمعیت ساکن در این کشور حدود هفتاد میلیون نفر می باشد و تعداد زیادی از این رقم به مهاجران بر می گردد. بنابراین با توجه به مهاجرپذیر بودن این کشور، افراد زیادی خواهان ادامه زندگی شان در این کشور هستند. زبان رسمی مردم در این کشور فرانسوی بوده، اکثریت مردم در این کشور مسیحی و از شاخه کاتولیک می باشند. تقریبا حدود ۸۸ درصد از جمعیت مسیحی و مابقی مسلمان و مسیحی پروتستان هستند. حال که تا حدودی در جریان وضعیت کلی این کشور قرار گرفتید وقت آن است ک به قول خودمان عمل کنیم و به ویزای کاری این کشور بپردازیم.

در ابتدا به خاطر بسپارید که به منظور کار در فرانسه بایستی ویزای بلند مدت کاری این کشور را دریافت کنید. این نوع ویزا برای اقامت بیش از سه ماه صادر می شود و جهت کار در این کشور می باشد. مدت اعتبار این ویزا یک ساله می باشد. فراموش نکنید که برای کار در این کشور به مجوز اقامت و مجوز کار نیز خواهید داشت.

ویزاهای موجود به شرح زیر است:

  • ویزای کاری بلند مدت فرانسه: برای متقاضیان که قصد دارند بیش از 3 ماه در این کشور بمانند.
  • ویزای نیروی کار حقوق بگیر فرانسه: برای افرادی که تا سقف یک سال قصد دارند در این کشور بمانند، دقت داشته باشید که قرارداد کار بایستی توسط DIRECCTE تایید شده باشد.
  • ویزای فرانسه به منظور راه اندازی تجارت: برای اقدام از این طریق بایستی یک برنامه تجاری ارائه داده و ثابت کنید که تمکن مالی برای اجرای آن را دارید.
  • ویزای بلند مدت فرانسه برای ورزشکاران : این ویزا مختص ورزشکارانی می باشد که حداکثر برای یک سال قصد اقامت در فرانسه و فعالیت در حرفه های ورزشی را دارند.

ویزای کار فرانسه

به منظور اخذ این ویزا نیازمند این هستید که یک کارفرمای فرانسوی قراردادی را تنظیم کرده و آن را برای وزارت کار فرانسه ارسال کند. چنانچه این قرارداد از سمت این وزارت تایید شد به اداره مهاجرت فرانسه (OFII) ارسال می کند. بعد از تایید OFII، درخواست شما به طور مستقیم به سفارت فرانسه در ایران ارسال خواهد شد و سپس وارد مراحل بعدی برای اخذ ویزای خود خواهید شد.

به خاطر بسپارید که اخذ ویزای فرانسه کاری سخت و پیچیده می باشد، از این رو برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بهتر است که در این مسیر با افراد صاحب نظر مشورت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما گفتگو با کارشناسان مهاجرتی موسسه پارسی کانادا می باشد. کارشناسان ما با سال ها تجربه در این مسیر آماده هستند که تمامی راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند و به شما کمک کنند که در این مسیر از اشتباهات و چالش های احتمالی به دور باشید و سریع تر به خواسته خود برسید.