معرفی کتاب تویی که ذهن برنده‌ای

معرفی کتاب تویی که ذهن برنده‌ای

همه انسان‌هایی که امروز روی کره زمین در حال زندگی کردن هستند، اهدافی را برای خود دارند. در واقع داشتن هدف اولین گام برای موفقیت و برنده شدن در زندگی است. اما گاها ما نمی‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم چرا که ذهن ما آمادگی موفقیت را ندارد! به باور دکتر ماکان آریا پارسا، داشتن یک ذهن قدرتمند و سالم دارای اهمیت بسیار زیادی است تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در همین راستا، دکتر آریا پارسا نسبت به تألیف چندین جلد کتاب در حوزه موفقیت اقدام کرده‌اند و کتاب تویی که ذهن برنده‌ای، به طور مشخص شما را آماده می‌سازد تا بتوانید در زندگی شخصی خود، ذهنی آماده برای موفقیت داشته باشید.

 

معرفی کتاب تویی که ذهن برنده‌ای

 

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص موفقیت از طریق مطالعه این کتاب را بررسی کنیم. در نهایت نیز با شما در قسمت سخن پایانی خواهیم بود تا اطلاعاتی را در خصوص دکتر ماکان آریا پارسا بیان کنیم.

 

با کتاب تویی که ذهن برنده‌ای بیشتر آشنا شوید

زمانی که به مطالعه زندگی و یا سخنان افراد موفق می‌پردازیم، ذهنی آماده پیدا می‌کنیم که برای رسیدن به موفقیت می‌تواند گام بردارد. کتاب تویی که ذهن برنده‌ای دقیقاً در همین خصوص نوشته شده است. در واقع به شما راهکارهایی را نشان می‌دهد و تمرین‌های ناخودآگاهی که در کتاب وجود دارد شما را آماده می‌سازد تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید. پس در صورتی که قصد دارید به عنوان یک فرد موفق در روابط، کار و زندگی شخصی خود برسید، مطالعه این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا به مطالعه فصل به فصل این کتاب بپردازیم و سرفصل‌ها را برای شما شرح دهیم.

 

معرفی فصل به فصل کتاب تویی که ذهن برنده‌ای

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص کتاب تویی که ذهن برنده‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، راهنمایی گام به گام این کتاب است. در هر فصل شما می‌توانید ذهن خود را آماده کنید تا تمرین‌هایی را انجام دهید که در نهایت به موفقیت خواهد رسید. در ادامه با شما همراه هستیم تا بیشتر در این مورد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

فصل اول : تنها چیز مهم در ذهن شما، نتیجه‌ای است که باید به آن دست پیدا کنید. در واقع در این فصل نویسنده ذهن شما را آماده کرده است تا بتوانید به موفقیت فکر کنید. موفقیت چیزی جز رسیدن به نتیجه مطلوب در اهداف نیست! در واقع شما در ابتدا باید ذهنتان را آماده چنین چیزی کنید که در این کتاب به صورت مفصل اطلاعات لازم بیان شده است و شما می‌توانید آن را مطالعه نمایید.

فصل دوم : دیگران چطور فکر می‌کنند؟ در فصل دوم کتاب شما باید با افکار دیگران بیشتر آشنا شوید. شما یک شخص ثالث هستید و می‌توانید داوری بهتری در زمینه رسیدن به موفقیت دیگران داشته باشید. اگر بتوانید با ذهنیت افراد برنده و حتی افراد بازنده بیشتر آشنا شوید، بایدها و نبایدهایی را شناسایی خواهید کرد که در نهایت به شما می‌آموزد چطور باید فکر کنید تا به موفقیت برسید.

فصل سوم : ذهن تنها عضوی است که با استفاده بیشتر، بیشتر رشد می‌کند. ما دو ذهن داریم (خودآگاه و ناخودآگاه) و باید حتماً از آن برای رسیدن به موفقیت یا برنده شدن استفاده کنیم. هرچقدر ذهن ما بیشتر کار و تمرین کند، توانایی بیشتری خواهد داشت. ما قدرت تحلیل بیشتری خواهیم داشت و هدف‌گذاری و رسیدن به موفقیت برای ما بسیار ساده‌تر خواهد شد. پس در صورتی که قصد دارید به موفقیت نهایی دست پیدا کنید نباید از یاد ببرید که حتماً باید از ذهن خود کار بکشید.

فصل چهارم : چطور جلوی سردرگمی ذهنی را بگیریم؟ در این فصل دکتر آریا پارسا شما را با وسیله‌ای آشنا می‌کند که جلوی سوختن فیوز مغز را می‌گیرد! در واقع شما باید در نظر داشته باشید که ذهن شما نباید شلوغ باشد و دکتر در این فصل شما را با روشی آشنا می‌کند که در نهایت باعث می‌شود شما بتوانید جلوی از کار افتادن مغز خود را بگیرید.

فصل پنجم : چطور به راحتی به نتیجه دلخواه برسیم؟ این فصل می‌تواند تمامی دغدغه‌های ذهنی شما را از بین ببرد. در واقع به شما راهنمایی خواهد کرد که چطور می‌توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. دکتر آریا پارسا در این خصوص به شما می‌گوید که رسیدن به نتیجه دلخواه، راحت و آسان است! دقیقاً مثل آب خوردن.

 

معرفی فصل به فصل کتاب تویی که ذهن برنده‌ای - ماکان آریا پارسا

 

با کارآفرین جوان و موفق ایرانی بیشتر آشنا شوید:

ماکان آریا پارسا

 

فصل ششم : برقراری ارتباط دوستانه با مخاطبین. یکی دیگر از چالش‌هایی که ذهن برنده باید بتواند از پس آن بر بیاید را می‌توان برقراری ارتباط دوستانه با مخاطبین دانست. انسان موجودی است اجتماعی و نیاز به ارتباط با دیگران دارد. حال در صورتی که بتواند این ارتباط را دوستانه برقرار نماید می‌تواند راحت‌تر به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کند.

فصل هفتم : چطور با نگاه کردن به ذهن مخاطب می‌توانیم ذهن‌خوانی کنیم؟ یکی از مهم‌ترین مباحثی که باید در نظر داشته باشید، ذهن‌خوانی است و باید در نظر داشته باشید که با مفاهیم این فصل می‌توانید با ذهن‌خوانی از طریق چشم بیشتر آشنا شوید.

فصل هشتم : چطور به سرعت می‌توانیم از سیستم فکری مخاطب باخبر شویم؟ یکی دیگر از چالش‌هایی که ذهن برنده دارد، دانستن الگوی فکری مخاطب است و در این خصوص این فصل کتاب به شما روش‌هایی را برای رسیدن به پاسخ این سؤال را ارائه می‌دهد.

فصل نهم : چطور می‌توانم سؤالات خود را از زبان ذه افراد دیگر بپرسم؟ این که شما بتوانید به صورت ناخودآگاه در فرد مقابل تأثیر ایجاد کنید، یکی از لازمه‌های ذهن برنده به شمار می‌رود.

فصل دهم : چطور به قدرت کنترل جهان دست پیدا کنیم؟

فصل یازدهم : اهداف یکسان با مخاطب داشته باشید و در یک مسیر حرکت کنید تا به پیروزی دست پیدا کنید.

فصل دوازدهم : چطور اهداف ساده را مشکل تشخیص ندهیم؟ چالشی که بسیاری از ما اریم، تشخیص دادن مشکل برخی از موضوعات بسیار ساده است. در این خصوص دکتر آریا پارسا در این فصل اطلاعاتی را بیان کرده‌اند.

فصل سیزدهم : پیروز شدن در یک معامله مانند شرط بندی در یک مسابقه اسب سواری است.

فصل چهاردهم : چطور از زبان بدن برای نشان دادن منظور استفاده کنیم؟

فصل پانزدهم : حالت‌های شش گانه زبان بدن را بیشتر بشناسید.

فصل شانزدهم : اهمیت چشم، سوراخ بینی و گردن در حین صحبت کردن.

فصل هفدهم : همه کارها را به سرانجام برسانید

فصل هجدهم : مزیت نسبت به دیگران نداشته باشید، برتری داشته باشید.

فصل نوزدهم : تردستی زبان و جادوی کلمات را دست کم نگیرید.

فصل بیستم : از نقل‌قول‌ها به درستی استفاده کنید.

فصل بیست و یکم : باران مثبت، نیاز زندگی همه ما است.

فصل بیست و دوم : حقایق از سوی مردم بیان می‌شود ولی مردم داستان‌ها را باور می‌کنند!

فصل بیست و سوم : ده فرمان مورد نیاز برای ارتباط موفقیت آمیز داشتن

 

تمامی مطالب مربوط به یک ذهن برنده در تمامی فصل‌های بیست و سه گانه این کتاب بیان می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات لازم را در این زمینه به دست بیاورید که یقیناً می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

 

سخن پایانی

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از اشخاص موفق در دنیای امروز شناخته می‌شود. بیشتر از سی مورد تجربه کاری ثبت شده از سوی ایشان، دریافت مدرک دکتری در زمینه کارآفرینی و همچنین تألیف بیشتر از 20 جلد کتاب را می‌توان از مهم‌ترین موفقیت‌های ایشان در دنیای امروز دانست که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری را علاقه‌مند کرده است تا در زمینه موفقیت از ایشان کمک بگیرند. کتاب تویی که ذهن برنده‌ای می‌تواند در این خصوص به شما کمک شایانی نماید.