بهترین روش های مهاجرت به چین

بهترین روش های مهاجرت به چین سرزمین اژدهای سرخ

بهترین روش های مهاجرت به چین سرزمین اژدهای سرخ

بهترین روش های مهاجرت به چین سرزمین اژدهای سرخ | چین یکی از کشورهای پهناور دنیا و کشوری درآسیای شرقی است. این کشور یکی از قدرت های اقتصادی دنیا و در اصطلاح کارخانه دنیا است. کشور چین یکی از صنعتی ترین کشور های دنیا است بوده و فعالیت های بسیار وسیعی در حوزه های تجاری و اقتصادی انجام می دهد. چین به عنوان کشوری با 9.5 میلیون کیلومتر مربع مساحت، یکی از بزرگ ترین کشورها دنیا از نظر مساحت بوده و تنوع گسترده طبیعی، حیوان، معدنی و ذخیار غنی طبیعی در آن یافت می شود.

زبان رسمی مردم این کشور ماندارین است، اما بیشتر مردم بومی آن به زبان انگلیسی آشنایی داشته و در ارتباط های خود به شکل گسترده ای از این زبان استفاده می کنند. پایتخت سیاسی جمهوری چین، بیجینگ است و نوع نظام حکومتی آن، کمونیستی می باشد. این کشور به دلیل میراث غنی و آثار تاریخی و تنوع بالا در جاذبه های طبیعی، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. افرادی نیز هستند که چین را نه تنها برای تفریح، بلکه برای زندگی انتخاب می کنند. در این مقاله قصد داریم نگاهی مختصر به بهترین روش ها مهاجرت به چین بیندازیم. با ما همراه باشید.

بهترین روش های مهاجرت به چین
بهترین روش های مهاجرت به چین

بهترین روش های مهاجرت به چین

سالانه افراد زیادی به دلایل مختلف در پی اخذ ویزای چین و مهاجرت به این کشور هستند. چین با توجه شرایط ویژه اقتصادی و تجاری خود، یکی از بازارهای بزرگ برای سرمایه گذاران و فعالین حوزه های تجاری بوده و مقصد فوق العاده ای برای این افراد می باشد. این کشور همچنین شرایط مناسبی برای تحصیل در اختیار دانشجویان قرار داده و آن ها به ادامه تحصیل در این کشور تشویق می کند. مهاجرت به چین مزایا و معایب خود را داشته که بررسی آن ها از توان این مقاله خارج است. در ادامه بهترین روش های مهاجرت به این کشور را بررسی می کنیم.

  •  مهاجرت تحصیلی به چین

چین یکی از مقاصد مهم آموزشی و تحصیلی بوده و دانشجویان بسیاری از قاره آسیا خواستار ادامه تحصیل در این کشور هستند. در حدود 20 دانشگاه این کشور در میان 300 دانشگاه برتر دنیا در رتبه بندی QS قرار داشته و حوزه های علمی آن نیز به سرعت در حال رشد است. از مزایای دیگر تحصیل در این کشور، هزینه پایین تر آن نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بوده و زبان تحصیلی نیز در بسیاری از دانشگاه های این کشور انگلیسی می باشد. برای مهاجرت تحصیلی به چین می توانید برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام کرده و ویزای تحصیلی چین را دریافت کنید. با دریافت این نوع ویزا می توانید به دفعات متعدد از این کشور خارج شده و بازگردید. پس از تحصیل نیز در شرایطی می توانید ویزای تحصیلی خود را به انواع دیگر تبدیل کرده و اقامت چین را اخذ کنید. این روش در حال حاضر یکی از بهترین روش های مهاجرت به چین می باشد.

بهترین روش های مهاجرت به چین
بهترین روش های مهاجرت به چین
  •  مهاجرت کاری به چین

مهاجرت کاری یکی از روش ها مهاجرت به چین می باشد که شرایط خاصی خود را دارد. در این زمینه شما می بایست از یک کارفرمای چینی درخواست شغلی داشته و از شما برای استخدام در آن شغل درخواست شده باشد. با توجه به وجود نیروی کار فراوان در این کشور، مهاجرت کاری به این کشور کمی سخت می باشد اما در صورتی که حوزه تخصصی شما چندان در این کشور متقاضی نداشته و یا در حوزه کاری خود بسیار خبره باشید می توانید به راحتی ویزای کاری چین را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنید.

  • مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرت به چین بوده و طرفداران بسیاری دارد. با توجه به شرایط فوق العاده اقتصادی این کشور، افراد بسیاری سالانه با اهداف مختلف از طریق سرمایه گاری به دنبال اخذ ویزای ان کشور هستند. لازم به ذکر است در روش سرمایه گذاری، می توانید از راه های مختلفی همچون خرید ملک، خرید سهام، ثبت شرکت و غیره اقامت چین را دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که قبل از شروع انجام این مراحل می بایست با متخصصان مربوطه این حوزه های مشورت کرده و از جزئیات بازارهای اقتصادی و شرایط دیگر این کشور مطلع شوید.

بهترین روش های مهاجرت به چین
بهترین روش های مهاجرت به چین

سخن پایانی

چین یکی از کشورهای پیشرفته بوده و رشد بسیار قابل توجهی در حوزه های اقتصادی، تجاری، آموزشی و غیره داشته است. با توجه به جمعیت 1.4 میلیاردی این کشور، شاید فکر کنید مهاجرت به این کشور امر ساده ای نیست! اما این گونه نبوده و شما در صورت در اختیار داشتن شرایط لازم و یا رزومه بسیار خوب در حوزه های آموزشی، شغلی و غیره می توانید از طریق روش های مختلف به این کشور مهاجرت کرده و ادامه زندگی خود را در این کشور بگذرانید.

روش های دیگری برای مهاجرت به چین وجود دارد که از توضیح آن ها خودداری کرده و امیدواریم در مقالات بعدی آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد فرزند، مهاجرت از طریق استعداد و نخبگی و مهاجرت از طریق شرایط خاص برخی از این روش ها هستند. انتخاب بهترین روش مهاجرت به چین دشوار است. زیرا روش مهاجرت مطابق شرایط هر فرد و با توجه به بسیاری از فاکتورها مشخص شده و نمی توان برای همه یک روش مهاجرت را پیشنهاد داد. لازم است در بدو گرفتن تصمیم مهاجرت به کشورهای خارجی خصوصا چین، با متخصصان و وکلای مربوطه مشورت کرده و پس از بررسی های مختلف برای مهاجرت اقدام کنید. وکلای پارسی کانادا با توجه به سوابق درخشان خود در امر مهاجرت، می تواند شما را در این مسیر یاری رسانده و ویزای چین را برای شما اخذ کند.