سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش

سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش

سیستم اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش | کشور کانادا از جمله مقصدهای محبوب مهاجرتی در بین جوامع بوده و هر ساله میزبان مهاجران زیادی است که بنابر دلایلی متفاوت از جمله تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری به این کشور می آیند. کیفیت بالای زندگی، امکانات خوب، دانشگاه هایی که دارای رتبه خوبی در کل دنیا هستند و البته حقوق و مزایایی که به شهروندان این کشور تعلق می گیرد از جمله عللی است که هر ساله افراد زیادی را راهی این کشور می کنند.

جمعیت کشور کانادا را اغلب افراد مسن تشکیل داده است و این جامعه با پیری جمعیت مواجه شده است. لذا دولت فدرال کانادا به منظور رفع این مشکل اقدام به جذب مهاجر از کشورهای دیگر کرده است و سعی کرده با به وجود آوردن اغلب سیستم های مهاجرتی شرایط را برای افراد مطلوب کند.

سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش
سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش

اگر چه اخذ اقامت این کشور رویای شیرینی است اما تا دسترسی به آن مسیری طولانی در پیش رو خواهید داشت که یک شبه به آن نخواهید رسید. برای اینکه بتوانید در مسیر مهاجرت به کشور کانادا با مشکلی روبه رو نشوید بهتر است که تا حدودی در جریان شرایط موجود قرار بگیرید و بعد از این مرحله مشورت با افراد صاحب نظر را فراموش نکنید. اگرچه برای اقامت این کشور سختگیری هایی می شود اما در بعضی از مواقع نیز آفرهای خوبی داده می شود که اگر از آن ها مطلع باشید قطعا پشیمان نمی شوید و از تصمیم تان رضایت کامل خواهید داشت.

قوانین مهاجرت به این کشور در شرایط مورد نیاز با توجه به نیاز های جامعه، شرایط اقتصادی و البته مواضع سیاسی این کشور به روز رسانی می شوند، به همین علت چنانچه بتوانید اطلاعات خود را بهروز نگه دارید شانس تان برای پذیرفته شدن توسط این کشور افزایش پیدا می کند. برای مثال سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری در حال حاضر روشی نوین برای مهاجرت به این کشور می باشد.
در حال حاضر روز به روز به تعداد افرادی که از این طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند در حال افزایش است. سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری امکان مهاجرت و اخذ ویزای این کشور را از طریق برنامه تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر و برنامه های مهاجرت استانی برای متقاضیان فراهم می کند.

سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش
سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش

برای اقدام از این طریق در ابتدا بایستی پروفایلی برای شما ایجاد شود و مشخصات شخصی شما اعم از سن، تحصیلات، دانش زبانی، سابقه کار، وضعیت تاهل و … ثبت شود. در پایان بنابر اطلاعات تان امتیازی به شما داده می شود که بنابر آن می توانید وارد مرحله بعدی شوید. در حال حاضر کمترین امتیاز مورد نیاز برای شما 67 می باشد. چنانچه بتوانید بنابر لیست مشاغل مورد نیاز از شما کارفرمایی دعوت به همکاری داشته باشید امتیاز زیادی به شما اضافه می شود که این مسئله می تواند تضمین کننده این باشد که از شما برای ثبت درخواست اقامت دعوت نامه ارسال می شود. پیشنهاد مشاغل مدیریتی از سوی کارفرمایان کانادایی برای متقاضیان 200 امتیاز و دیگر مشاغل 50 امتیاز را در برمی گیرد.

اخباری که در خصوص مهاجرت به کانادا از این طریق می باشد روز به روز در حال بروز رسانی می باشد که شما می تواند از طریف سایت پارسی کانادا آن را دنبال کنید. ایالت های متفاوت این کشور گاه بنابر شرایط تخفیفات ویژه ای را برای حداقل امتیاز مورد نیاز قائل می شوند که این می تواند شانس شرکت کنندگان را برای قبول شدن از سمت این استان افزایش دهد. اما متاسفانه و یا خوشبختانه این مسئله قابل پیش بینی نیست و تنها شامل حال افرادی می شود که از قبل در این سیستم ثبت نام کرده باشند.

و اما کانادا این روزها بنابر شرایط موجود و البته بواسطه مسئله NAFTA پیش آمده توسط رئیس جمهور وقت آمریکا یا تغییرات روی داده در سهمیه های دعوت نامه اکسپرس اینتری، تغییرات بسیاری را در روند مهاجرتی خود شاهد بوده است. برای مثال  کاهش مهلت تحویل مدارک پس از دریافت دعوت نامه (ITA) از 90 روز به 69 روز کاری بوده است. تغییر دیگر نیز این است که اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا، امتیاز بیشتری برای دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرمایان کانادایی به متقاضیان اختصاص داده است. این امتیاز در حال حاضر 600 می باشد. همچنین 200 امتیاز به متقاضیان از دسته مشاغل مدیریتی و 50 امتیاز هم به متقاضیان مشاغل دیگر اعطا می شود.

سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش
سیستم اکسپرس اینتری و به روزرسانی هایش

برای اینکه بتوانید به این چرخه وارد شوید و درست عمل کنید تنها کافیست کلمه ویزا را به شماره 30006016 ارسال کنید و منتظر تماس مشاوران ما از موسسه مهاجرتی پارسی کانادا باشید. مشاوران ما می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنید تا اطلاعات درستی را دریافت کرده و شانس تان برای پذیرش از سمت این استان ها افزایش پیدا کند. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با بیش از 10 سال سابقه مفید در این زمینه راهنمای افرادی است که قصدشان برای رفتن قطعی می باشد و اما هنوز مسیر درستی را شناسایی نکرده اند.