بدون گرسنگی لاغر شوید

بدون گرسنگی لاغر شوید

بدون گرسنگی لاغر شوید

بدون گرسنگی لاغر شوید | یکی از آرزو های شما این است که بدون گرسنگی لاغر شوید. همچنین تعداد بی شماری از انسان ها به دنبال یافتن راه های مناسب برای رژیم لاغری سریع و موثر هستند. جالب است بدانید که همیشه یک راه برای کاهش وزن سالم وجود دارد، زیرا اگر فردی بدون توجه به نیاز های بدن اقدام به تغییر رژیم غذایی کند، بدون شک نه تنها وزنی کم نخواهد کرد، بلکه به چاقی یا بیماری های پس از کاهش وزن نادرست، خواهد رسید. لازم به ذکر است که این چنین نوساناتی در بدن موجب می شود تا مواد غذایی مورد نیاز بدن تامین نشود و بیماری بسیاری عاید فرد گردد. در نتیجه توصیه می گردد که فرد از برنامه های متناسب با سلامتی بهره مند شود. بکارگیری وب سایت های مربوط به رژیم و سلامتی نظیر من و رژیم، آسان ترین شیوه ها را برای شما در نظر می گیرد تا بدون گرسنگی لاغر شوید.

بدون گرسنگی لاغر شوید
بدون گرسنگی لاغر شوید

راهکار های برای کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

آیا تا به حال افرادی را دیده اید که در تمام عمر خود به دنبال لاغری سریع بوده باشند؟ از قرص ها و رژیم های لاغری استفاده کرده باشند و بدون تغییر سبک زندگی، به دنبال کاهش وزن سالم بوده باشند؟ به این نکته توجه کنید، بله تغییر سبک زندگی. بدون این کار لاغری امری عذاب آور و طاقت فرسا خواهد بود. در نتیجه فرد بایستی به تکنیک های استانداردی روی بیاورد که وی را به سمت گرسنگی سوق ندهد.

  •  کالری روزانه خود را حساب کنید

جالب است بدانید که یکی از روش های تغییر سبک غذایی، شمارش کالری مورد نیاز بدن است. این عامل بخش مهمی از کنترل وزن می باشد اما اگر کالری فاقد ارزش غذایی باشد، هیچ تاثیر مثبتی در بدن نخواهد داشت. از این جهت بهتر است مواد مغذی را در برنامه غذایی خود قرار داده که به حفظ سلامت و عملکرد استخوان ها، ماهیچه ها، غضروف، پوست و خون کمک کند و پس از صرف آن ها، فرد موظف است کالری هر وعده را حساب نماید. همچنین بسیاری از ویتامین ها مانند ویتامین B ، آهن، ویتامین C و منیزیم نیز باید در غذاهای پر پروتئین یافت شوند.

نکته ای که همه آن را فراموش می کنند، عدم توجه به تغذیه مناسب بوده و به همین دلیل است که مردم با وجود مصرف غذاهای زیاد احساس گرسنگی می كنند. از این رو مطمئن باشید که اگر به مقدار کافی پروتئین، کربوهیدرات و چربی سالم مصرف می کنید، نباید نگران لاغری سریع باشید، زیرا این عامل قرار است به صورت خود به خود برای تان اتفاق بیفتد. در نتیجه میانگین رژیم غذایی سالم شامل 40٪ پروتئین، 40٪ کربوهیدرات و 20٪ چربی می باشد.

بدون گرسنگی لاغر شوید
بدون گرسنگی لاغر شوید
  • تفاوت بین کربوهیدرات های خوب و بد را بدانید

لازم به ذکر است که غذاهای پر فیبر به شما کمک می کنند تا احساس سیری کاملی داشته باشید و از گرسنگی جلوگیری به عمل آورید. زیرا آن ها آهسته تر از دانه های تصفیه شده هضم می شوند و به صورت یکنواخت قند خون را کنترل خواهد کرد. از طرف دیگر، کربوهیدرات های حاوی نشاسته سیگنال هایی را برای ذخیره چربی به بدن و مغز می فرستند. بهتر است بدانید که به جای غذاهای با کربوهیدرات بالا مانند برنج سفید، بلغور جو دوسر، آرد ذرت، نان سفید، سیب زمینی پخته شده و ذرت، غذاهای دارای کربوهیدارت پایین مانند برنج قهوه ای، جو دوسر، تکه های سبوس و نان سبوس دار را امتحان کنید.

  • لیستی از تمام غذاها را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، به منظور رژیم لاغری سریع و موثر، فرد بایستی سبک زندگی خود را تغییر دهد و سبد خود را از مواد معدنی و مورد نیاز بدن پر کند. موادی نظیر سبزیجات که کم تری دارند و شامل اسفناج، کلم بروکلی، گوجه فرنگی و هویج می باشد. سبزیجات را درون سالادها و به عنوان غذاهای جانبی ترکیب نمایید و سعی کنید در وعده آن ها بکار بگیرید. نکته دیگر این است بایستی از میوه های تازه به عنوان میان وعده ها در طول روز استفاده کنید تا کالری کمی را برای بدن تان در نظر بگیرد. همچنین کربوهیدرات های سالم نظیر برنج قهوه ای، quinoa و نان گندم کامل نیز بایستی در برنامه لاغری سریع قرار گیرد. منابع مفید پروتئینی نیز عبارتند از ماهی کبابی، سینه مرغ، لوبیای سیاه و لوبیای قرمز .

  •  هر صبح یک صبحانه مغذی میل نمایید

بهتر است بدانید که خوردن یک صبحانه مغذی در ابتدای روز بسیار در روند رژیم لاغری تاثیر گذار است. برای انجام این کار بهتر است مطمعن شوید که صبحانه شما از نظر غذایی متعادل باشد، این وعده غذایی بایستی از نظر منابع معدنی تامین باشد تا بتواند شما را تا مدتی قبل از وعده ناهار سیر نگه دارد.

بدون گرسنگی لاغر شوید
بدون گرسنگی لاغر شوید
  • از خوردن غذا در رستوران خودداری نمایید

بدون شک همه عاشق غذاهای رستورانی هستند زیرا معمولا مواد غذایی مضر از مواد سالم خوشمزه تر به نظر می رسد. لازم به ذکر است که صرفا به ظاهر غذا توجه نکنید، زیرا ممکن است این غذا سرشار از منابع کربوهیدراتی بد و پر چرب باشد. همچنین موادی مضر در آن قرار گرفته باشد که معده زمان طولانی برای هضم آن نیاز داشته باشد و بتوانید بدون گرسنگی لاغر شوید.

با من و رژیم بدون احساس گرسنگی لاغر شوید

یکی از وب سایت های مفید که در راستای سلامت بدن و روح طراحی شده است، من و رژیم می باشد. در این سایت، رژیم های غذایی سالم پیشنهادی وجود دارد که کلیه منابع معدنی بدن را تامین می کند. همچنین با استفاده از مقالات من و رژیم خواهید توانست قدمی مثبت در راستای سلامتی تان بردارید و بدون گرسنگی لاغر شوید.