به سبک فرانسوی ها دکور کنید

خانه تان را به سبک فرانسوی ها دکور کنید

خانه تان را به سبک فرانسوی ها دکور کنید

خانه تان را به سبک فرانسوی ها دکور کنید | اگر کمی اهل چیدن خانه و دکور آن باشید، پس حتما می دانید که دکوراسیون داخلی منزل به سبک فرانسوی ها بسیار خاص و شیک می باشد. این زیبایی و شیک بودن حتی در نحوه لباس پوشیدن، آرایش کردن آن ها با وجود طراحان مشهور فرانسوی نیز به چشم می آید. دکوراسیون به سبک فرانسوی هم با وسایل و تزئینات جذاب خود، اغلب برای دوستداران هنر چیدمان، زیبایی و سلیقه، مرجع زیبایی‌ شناسی است.

اگر شما هم عاشق چیدمان منزل به سبک های خاص خصوصا فرانسوی هستید و جزو آن دسته از افرادید که سلیقه ی خوبی در تغییر دکوراسیون فضای داخلی خانه، دفتر و … دارید پس به شما پیشنهاد می کنیم که اطلاعات و دانش تان در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی را افزایش دهید. این را بدانید که اما برای تبدیل شدن به یک طراح موفق می بایست نسبت به کسب دانش و از همه مهم تر مهارت های خاص، اقدام کنید.

به سبک فرانسوی ها دکور کنید
به سبک فرانسوی ها دکور کنید

بهتر است برای درک بیشتر از اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی پیش از هر چیز به این موضوع بپردازیم که اگر شما هم می خواهید به عنوان یک طراح موفق فعالیت کنید ابتدا باید با روند کلی کار طراحی آشنا شوید. مسلما همه شما می دانید که انجام هر کاری روش مخصوص به خود را دارد و از اصول خاصی تبعیت می کند. طراحی نیز به عنوان عملکردی آگاهانه و ارادی و تلاشی هدف دار، اندیشمندانه و خلاقانه، حاصل روندی است که از تفکر شروع و به ارائه محصولی زیبا، کارآمد و اصیل ختم می شود و طرح نهایی همیشه نشان دهنده میزان اندیشه و شناخت طراح و عمق احساس و سلیقه اوست.

احتمالا این جا سوال برای تان پیش می آید که چطور می توانید به طراح دکوراسیون داخلی تبدیل شوید که با استفاده از دانش و خلاقیت در کنار هم، طرحی چشم نواز ارائه دهید. جای نگرانی نیست، نیازی هم نیست که برای انتخاب یک مرکز آموزشی معتبر، سردرگم شوید و از این خیابان به آن خیابان بروید، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان آماده خدمت رسانی به شماست. اگر می خواهید بیشتر از این مرکز آموزشی و دوره طراحی دکوراسیون داخلی آن بدانید و درباره ی دکوراسیون به سبک فرانسوی بیشتر بدانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

به سبک فرانسوی ها دکور کنید
به سبک فرانسوی ها دکور کنید

با دکوراسیون به سبک فرانسوی ها بیشتر آشنا شوید

هر کدام از شما که به دکوراسیون داخلی علاقه دارید می توانید برای کسب دانش آن و تبدیل شدن به یک دکوراتور حرفه ای در دوره دکوراسیون داخلی شرکت کنید؛ دوره ای جامع و کامل که بدون شک از شما یک طراح دکوراسیون حرفه ای می سازد. در دوره طراحی دکوراسیون داخی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان دانش پذیران با انواع وسایل و اکسسوری ها، رنگ ها و نحوه ی چیدن وسایل و ارتباط آن ها با یکدیگر به خوبی آشنا می شوند.

برای مثال با شرکت در این دوره به این موضوع دست می یابید که گزیده کاری در انتخاب وسایل و اکسسوری‌ ها اهمیت فراوانی دارد. شما باید به ویژه به آثار هنری شاخص آن دوره یا سبک موردنظر توجه داشته باشید. حتی نوع نقشینه قالی و قالیچه‌ های مورد استفاده در آن سبک یا دوره خاص، الگوی مهمی است. همه این ریزه‌ کاری‌ ها باارزش است،اما لازم نیست خود را فقط به آن دوره یا سبک محدود کنید. صرفاً اساس الگوی کاری خود را با سبک انتخابی هماهنگ کنید. ممکن است برخی از اثاثیه انتخابی و موردعلاقه شما به‌ ظاهر با یکدیگر همخوانی نداشته باشند، ولی حضور آگاهانه این وسایل در چیدمان، فضایی با لذت بصری بیشتر می‌ آفریند، البته هماهنگی ایجاد کردن در اجزا چنین چیدمانی به تمرین زیادی نیاز دارد که البته دوره دکوراسیون داخلی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به خوبی به کمک تان می آید.

از دیگر مواردی که در دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی می آموزید، نحوه استفاده از رنگ ها و شناخت تک به تک آن ها می باشد. گرچه سبک فرانسوی با رنگ‌ های خنثی میانه خوبی دارد، ولی شما از محدوده این گروه رنگی فراتر بروید. رنگ مناسب می‌ تواند فاصله زمانی و تاریخی اشیاء و مبلمان قدیمی و جدید را پر کرده و نقطه اتصال زمان‌ ها و مکان‌ های مختلف در چیدمان باشد. گرچه به نظر می‌ آید که فرا رفتن از مجموعه رنگ‌ های خنثی که فضا را شیک و خاص می‌ کنند، دور شدن از فضای فرانسوی باشد، ولی سبک فرانسوی به ترکیب رنگ‌ ها علاقه بسیار دارد. همانند ترکیب اشیاء و مبلمان از دوره‌ های مختلف که موردنظر این سبک است، ترکیب رنگ‌ ها هم بازی بصری زیبای آن است. رنگ‌ ها و طرح‌ ها و نیز مبلمان و وسایل دوره وینتیج (حدود پنجاه تا شصت سال پیش)  کاربرد زیادی در این سبک دارد. رنگ مشترک یا از یک مایه رنگی یکسان، حلقه واسط بین اجزای گذشته و حال چیدمان است.

با فن پردازان چیزی از یک فرانسوی در دکوراسیون داخلی کم ندارید

حتما این را می دانید که این روزها طراحی دکوراسیون داخلی به یک تجارت رقابتی تبدیل شده و یکی از کلیدهای موفقیت تان در این بازار، داشتن تمرکز، توجه و توانایی جذب مشتری است. اما واعا چطور ممکن است؟ خیلی سخت نیست. شما باید پیش از هرچیز به تقویت رزومه تان بپردازید. داشتن یک رزومه پربار و حرفه ای، بسیار به شما کمک خواهد کرد. برای ساخت چنین رزومه ای هم به دانش و مهارت ها گسترده ای نیاز دارید که دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، بهترین همراه شما در این راه است.

به سبک فرانسوی ها دکور کنید
به سبک فرانسوی ها دکور کنید

به یاد داشته باشید که عنصر کلیدی و مهم در موفقیت، دستیابی به آموزش جامع است؛ در واقع هرچه بیشتر بدانید، وضعیت بهتری خواهید داشت. همچنین سعی کنید که بروز باشید زیرا با توجه به روند روز افزون افزایش جمعیت، طراحی برای سالمندان، فضای سبز و معماری مدرن را در دستور کار خود قرار دهید. درصورتی که درباره ی طراحی فضاهای متفاوت و خاص آموزش ببینید، بدون شک نسبت به سایر رقبای تان یک سر و گردن بالا تر قرار می گیرید؛ این آموزش هم چیزی نیست جز آموزشی که در دوره طراحی دکوراسیون داخلی این موسسه می بینید!

البته برای هرچه بیشتر دیده شدن در این حوزه در کنار کسب دانش روز و مهارت ها و توانایی های خاص، بهتر است به مطالعه مقالات گوناگون در زمینه طراحی و بررسی اهداف و برنامه های طراحان بزرگ بپردازید. بازار رقابت همیشه داغ است به همین دلیل می بایست سخت تلاش کنید تا بتوانید خودتان را به اوج برسانید. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان هم با این هدف اقدام به برگزاری دوره طراحی دکوراسیون داخلی کرده تا با کمک استادان بین المللی نسبت به پرورش شما به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی موفق و کاملا خلاق پیش قدم باشد. البته نباید از مزیت گواهینامه طراحی دکوراسیون داخلی که این موسسه در پایان دوره به دانش پذیران ارائه می کند هم غافل شد.

اگر عاشق کار طراحی داخلی باشید، احتمالا یکی از رویاهای تان این است که برای کار یا حتی کسب بیشتر دانش و مهارت به کشورهای خارجی رفته و در آن جا در این زمینه فعالیت کنید. اما برای رفتن به کشوری به جز کشور مادری تان و کار در آن به فاکتورهای بسیاری نیاز دارید که یکی از آن ها در دست داشتن مدرکی معتبر است که خوشبختانه موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شما را از این مورد بی نیاز کرده. مدرک طراحی دکوراسیون داخلی که از این موسسه دریافت می کنید علاوه بر این که مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. پس خیال تان از بابت اعتبار آن راحت باشد، بدون هیچ نگرانی در دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی شرکت کنید!